Péče a podpora
V pracovní době 9 – 17 hodin
Volejte 222 361 920, nebo pište na podpora@mcfiber.cz
Mimo pracovní dobu
Pro urgentní dotazy a v případě nefunkčnosti služeb mimo pracovní dobu Po-Pá, 17-23 hod.,svátky a víkendy 8-23 hod. nás kontaktujte na tel. 222 361 920, kde nám zanechte vzkaz, který bude obratem odeslán technikům jako hlasová zpráva emailem. Technici Vás budou do 60 min. kontaktovat na uvedené tel.číslo. Také je možné volat na mobil tel.: 773 380 599.
Návody pro povolení inkasa u jednotlivých bank.
Reklamace služeb, poskytovaných pod obchodní značkou McFiber, je možné podat osobně na každém prodejním místě a u každého partnera McFiber, nebo písemně servisní organizaci (doporučenou poštovní zásilkou).
Reklamace zařízení (účastnická brána, WiFi router a pod.) dodaných společností, která poskytuje služby pod značkou McFiber, je možné podat osobně na tom prodejním místě, nebo u toho partnera, kde byl zakoupen. Reklamace zařízení třetích stran (Apple TV, Chromecast a pod.) je nutné řešit dle reklamačních podmínek výrobce zařízení.
V případě, že vaše reklamační řízení bylo ukončeno a vy nejste spokojeni s vyřešením vaší reklamace služeb, můžete se s podnětem obrátit na Český telekomunikační úřad, který se jím bude zabývat.